středa 28. května 2014

Neonky? Ano, prosím!

Ahojky,
tak už jsem se konečně probojovala řadou laků až k zářivé růžovce od Coloramy č. 243. Tuhle neonovou kolekci nemusím určitě představovat, protože už oblétla nejeden blog. No a jako ostatní jsem naprosto nadšená!!! Navíc zrovna v den, kdy jsem rozmýšlela, co bych tak dala do příštího článku, jsem zahlédla u kamarádky krásný zlatostříbrný láček 140 go bold! od essence, který mám už dlouho a ráda se k němu vracím. No a tak jsem si řekla, že je prostě použiju oba :)

foto: Tomáš Kůst
  


S růžovým lakem od Coloramy se mi pracovalo moc dobře. Štěteček je poměrně užší a dobře se dostane až k lůžku. Navíc stačily k úplnému krytí jen dvě vrstvy. Jediné, co mě mrzí je, že neschne zrovna do zářivého lesku, ale s tím si hravě poradí jakýkoliv TC. Sama mám z řady Bleached Neons (nyní 39,90) ještě č. 242, ale tenhle růžovák u mě v porovnání s ostatními jednoznačně vede! Co se laku go bold (39,90) týče, tu barvu prostě miluju. Před časem jsem po něm koukala v drogerii, ale nebyl k sehnání, tak jsem se s ním už v duchu loučila, nicméně včera jsem zjistila, že ho zřejmě znovu vrátili do hry, uf! :) Jediná nevýhoda je, že se prostě poměrně brzy oloupe nebo uštípne. Jsem zvědavá, jak vydrží tentokrát, ale při předchozích pokusech to byly tak dva dny, což je u mě dooost málo.









Takže?? Neonky "rozhodně ano" nebo "ani náhodou"? Já mám jasno! :) A co říkáte jinak na tuhle kombinaci?

Přeju krásný den,

Baju

13 komentářů:

  1. Ty voje nehtíky, to je radost pohledět ... krása fakt...až přijedeš do Němec, tak se musím snažit, abych ti neudělala ostudu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mi vždycky uděláš takovou radost :-)) prosím tě jakou ostudu! Už se hrozně těším, že se potkáme! ;)

      Vymazat
  2. Ach ten lak je božský :) Půjdu si ho koupit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) to mě těší, určitě zajdi, protože je fakt špičkovej. Holky ho kombinjou s tím zeleným, který pochází ze stejné kolekce, což se mi moc líbí, ale sama bych to neuměla nosit.

      Vymazat
  3. Ta růžová je naprosto nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :-)) mam z ní fakt radost!

      Vymazat
  4. Krásná kombinace, tvým nehtům moc sluší. Go Bold! mám též a výdrž u mě také nic moc. Místot toho mám tu zlatou Sally Hansen a ta je daleko lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :* Ahaa, já jsem se tě na to právě přesně ptala na fb, jestli nejsou podobný:) Tak jestli ano, kašlu na essence :-D

      Vymazat
  5. To je dokonalý ♥♥♥ Essence mě zaujal, jsem zvědavá, jestli ho u nás budou mít. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :* :) láček je to krásnej, ale možná jestli je fakt stejnej, tak bych doporučovala tu Sally :) I když tedka kluk drží 3. den v pohodě :D

      Vymazat
  6. Taky nemám k tomu co říct... prostě skvělý, dokonalý, nejlepší, krásný, úžasný :-D :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ty jsi úžasnáá :* děkuju moc :) nicméně dneska se mi jeden nehet ulomil, takže jsem je musela zkracovat:/ :D ještě, že dorůstaj poměrně rychle...

      Vymazat