středa 13. srpna 2014

Novinky za červenec!

Ahojky,
v dnešním článku bych vám ráda ukázala, co jsem si stačila za červenec vlastně nakoupit. Tentokrát bych si troufla říct, že toho vlastně ani tolik není a sortiment se prakticky neobměnil. Musím se smát, když tu hromádku vidím :-). Najdete tu všechny maličkosti, které mi dělají největší radost. V první řadě jsou tu samozřejmě laky na nehty, bez těch by to nebylo ono. Tenhle měsíc jsem jich nashromáždila 9. Musím říct, že je pro mě letošní léto ve znamení neonových barviček a bílé. Hrozně dlouho jsem se jim bránila, ale vlastně ani nevím proč. Velmi dobře kombinují s blečením a hlavně v člověku evokují chuť léta a pohody.

foto: Tomáš Kůst

Určitě jste všechny zaznamenaly novou kolekci neonových laků Dermacol. Cena je příjemná, 39,90 a obsah balení necelých 5 ml. Na jednu stranu málo, na druhou tak akorát. Přiznejme si, že stejně většinou necháme lak zgumovatět nebo vyschnout, protože ho nikdy nestačíme vypotřebovat a mnohdy ani použít víckrát :-) Proto jsou mi 5-ti mililitrová balení tak sympatická. Z celé škály barev jsem vybrala 4 odstíny - 13 NEON Barbie, 16 NEON Smile, 14 NEON Kiss a 01 NEON Yellow. Vřele doporučuji, jsou úžasné!!!! Další cesta vedla rovnou do nově otevřené Tety, odkud jsem si odnesla svůj první malinký flormar pretty P08. Tahle barvička mě ovšem trochu zklamala. Ve skleničce se tváří více do růžova, ale po aplikaci top coatu a obecně i bez něj působí na nehtech lososově - až do oranžova. Tak a výrazné barvičky uzavřem výhodným nákupem 1+1 od Maybelline. Žádný Super Stay jsem od nich ještě nezkoušela, takže se vysloveně těším. Zaujaly mě odstíny 155 Bubble Gum a 230 Berry Stain.



No a dostáváme se ke dvěma zbylým láčkům, které jsou v trochu umírněnějších, elegantních barvách a balení. Jak už jsem se zmiňovala na fb, totálně mě nadchla limitka od Catrice Haute Future. Ve stojanu nezůstal ani krásný holografický lak C03 iROSEdescent, který jsem dostala od Toma, ani Holographic Flakes Topcoat. Zkoušela jsem ho přes černý lak a je fakt krásnej, ale vyfotím vám ho až mi dorostou nehty, na delších bude vypadat líp :-).


Tak a jedeme dál. Další novinkou tohoto měsíce jsou krásné stíny L´Oréal 004 Forever Pink. Dostala jsem je od přítelovy mamky, která přesně ví, čim mi udělat radost. Tyhle stíny mají hrozně netypickou barvu. Je v nicht trochu růžové, zlaté, hnědé...ale v každém případě jsou nádherné a moc se těším jak budou na očích vypadat.


Pak tu máme dvě věci, bez kterých se fakt neobejdu. Asi se budete smát, ale jednou z nich je tvářenka od Alverde 03 pretty terra. Běžná cena je 99,- v DM nyní probíhá akce 15% na přírodní kosmetiku, takže mě vyšla na nějakých 85 Kč. Musím říct, že mi nikdy žádná tvářenka tak skvěle nesedla. Zvykla jsem si na ni a nehodlám se jí jen tak vzdát! :) No a druhá věc je můj milovaný Biosil, o kterém se nebudu víc rozepisovat,  neb jsem na něj pěla ódy nejmíň v 5ti článcích, takže už určitě víte, znáte. ;)


Hrozně nutně jsem potřebovala krém na ruce...a hele, Romča zrovna jeden úžasnej objevila. Asi bych tě měla přestat číst! JO!! :-) Za 38 Kč je momentálně k dostání v DM drogerii. Co k němu dodat? Supr cena, nádherné balení a příjemná fialková vůně.


A poslední drogerková záležitost tohohle měsíce - produkty na rty. Prvním z nich je Colour Lip Balm od Catrice 070 Don´t Red It. Byl tam chudinka v akci za 55,-, a tak jsem se ho ujala. :-) A dobře jsem udělala, už dlouho jsem neměla něco tak skvělého. Supr pigmentace i hydratace, ne jako jiné "tužky", které rty vysloveně vysušují. A ta vůůůně!!! Sladká, vanilková...Druhý je pak lesk od Dermacol- Shimmering lip gloss č.8, který mě oslovil spíše svým balením. Je to zřejmě novinka na trhu a navíc v akci za 99,-. Chodila jsem kolem něj dlouho, ale pak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Aplikátor a barva samotná jsou moc fajn, navíc na rtech nelepí, ale balení je neskutečně nepraktické a dost chatrné, takže jsem zvědavá, kdy se mi v tašce rozbije.



....říkala jsem na začátku, že toho vlastně ani tolik není??....


Druhou část novinek bych ráda započala skvělým dárkem od Klárky. Z dovči mi přivezla nádhernou prošívanou taštičku, kterou jsem okamžitě využila na brýle. <3


...na brýle, které jsem si pořídila v Gate (99,-). Obecně jsem si tenhle obchod zamilovala. Oblečení je trendové a za pár korun, což mi přesně vyhovuje. Nebaví mě utrácet hodně peněz za věci, které už další rok třeba ani nevyužiju.


V Gate na chvilku zůstaneme. Určitě všichni dobře znáte jejich bižuterii. Když jsem ty stojany a hlavně ceny viděla poprvé, myslela jsem, že to není pravda. Náušnice, které koupíte v HM za 200 tady stojí 68. No neberte to. Takže jsem si udělala slušnou zásobičku :-) Ceny zleva: zlaté 68, modré 68, modrozlaté trojúhelníky 48 a oranžády za 58.


Tak a úplně poslední věcí jsou "stříbrné" náramky, které vám asi budou povědomé. Originál Pandoru jsem poprvé zaznamenala u kamarádky Míši, která jí zcela podlehla :-). Hrozně se mi na ní líbí, protože nosí výhradně stříbro a skvěle k ní padne. Já bych do něčeho takového při svém množství bižuterie investovat vážně nemohla, takže jsem si pořídila alespoň napodobeninu, která je k dostání za 50,-/ks (řetízek+kolečka). No a měla jsem štěstí, protože mi Miška věnovala ještě další přívěsky laděné do růžova, ke kterým jsem jen dokoupila náramek. Děkuju ještě jednou moc! :-*





Hurááá, jsme u konce! :-) Dejte mi určitě vědět, co na všechny tyhle novinky říkáte, co se vám líbí a co ne, no a určitě také to, co jste si v červenci pořídily vy!!

Mějte se krásně!

Baju

5 komentářů:

  1. Jupíííííí šmejděníííííí! Moc krásné a vydařené nákupy i dárečky, já bych si hnedka vybrala :D Samozřejmě mé oko nejvíce potěšily laky, stejně jako ty teď ujíždím na neonkách. Ale po čem teď opravdu toužím je ten fialový pískáč od Catrice, který jsi sem nedávno přidala. Ten mě fakt ohromil :) S tím Bubble Gum budeš určitě spokojená, já si chrochtám :) No a ty náramky... jdu si utřít slinu a na oběd! :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ty jsi zlatááá, heleď Bubble Gum jsem měla teď na dovče, vydržel týden a byly vidět jen odrosty!! Je dokonalej, fakt jsem už dlouho nebyla tak spokojená :-) a máš Catrice někde poblíž? Doporučuju ho, je dokonalej, docela mi připomíná tu Sally Hansen, jak jsi dávala na blog nedávno, ale s tím, že jde fakt v pohodě odlakovat :-)

      Vymazat
    2. Tak hlasím, že Catrice už mám koupený a jsem natřesená, až ho nalakuji! :)

      Vymazat
  2. Heleeee Bajuuu, neblbni :D Žádný přestat číst. :)))
    Nákupy jsou super, opět jsem navnaděná ( a ne málo ! Jenže už se musí začít pomaličku šetřit :)) )
    Ty Catrice vypadají skvěle, Maybelline snad ještě líp a.. a utřu slinu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť víš, že to bych nikdy neudělala, díky/kvůli :-D tobě už máme ten krém na ruce dvě, včera jsem pro něj šla ještě s kámoškou. Já si ty nákupy přes léto poměrně užívám, protože přes rok je mi jasný, že zase nenakoupím nic :/ teď doplňuju oblečo, protože jsem zjistila, že všechno utrácim jen za laky a šatník pláče :-))

      Vymazat