pátek 7. listopadu 2014

Outfit: Parka a koženková sukně? Yes!

Krásný den,
dnes si dáme opět outfitový článek. Doufám, že se vám bude alespoň trochu líbit. Pořád si nejsem úplně jistá, jestli zrovna já můžu veřejně publikovat své nápady a kombinace, ale tak uvidíte sami. :-) Inspirací mi byla vlastně nová koženková sukně, kterou jsem ulovila při jednom nakupovacím tahu po "obchůdcích" (čtěte sekáčích :-)). Až do letošního podzimu bych si asi nic podobného nepořídila, ale vzhledem k tomu, že koženka tuhle sezónu vážně frčí, jsem ji prostě musela mít.

foto: Tomáš Kůst

Vlastně se musím přiznat, že jsem až do letoška do sekáčů vůbec nechodila. Ne, že bych proti nim něco měla, ale prostě jsem neuměla hledat. Až po přečtení několika Sabči příspěvků a obhlídnutí situace, jsem se odhodlala. Přijde mi totiž, že je tu víc sekáčů, než klasických obchodů. :-) A občas vážně najdete poklady. Fotky jsme byli pořídit v okolí našeho domu. Někdo z vás možná pozná Slovanské náměstí. :-)


 


Tak ale dost povídání okolo, jdeme na oblečo! Mým TOP kouskem letošního podzimu/zimy se stala jednoznačně parka. Nejdřív jsem se rozmýšlela, jestli bych ji vlastně unosila, ale teďka jsem neskutečně ráda, že ji mám. V H&M ji měli ve čtyřech barvách, ale vínovka pro mě byla jasná. Cena 1290,-




Bílý, vzorovaný svetřík, jsem pořídila v C&A, které mám teď moc ráda. Plno kousků se tam dá pořídit za poloviční ceny než jinde. Navíc mi vyhovuje střih "vpředu kratší, vzadu o kousek delší". Cena 350,-




Na řadě je, jak jinak, doplněk. K tomuhle jednoduchému outfitu jsem si mohla dovolit něco malinko výraznějšího, a tak jsem sáhla po zlatém náhrdelníku, který jsem koupila loni ve výprodeji Claire´s. Cena 80,-




No a konečně se dostáváme k již zmiňované sukni. :-) Musím říct, že z ní mám nakonec hroznou radost. Střih není úplně klasický, je totiž pasová, vzadu na zip, a dole se rozšiřuje. V první chvíli jsem si říkala, že by to k ní chtělo něco obtaženého, ale nakonec se mi varianta s volným svetříkem líbila mnohem víc. Pokud budete mít možnost, zajděte se určitě podívat do Bazzartu. Cena 230,-




Co se kabelky týče, v létě jsem si pořídila k narozkám jednu z Carpisy. Měli nečekaně slevy (:-)), a tak nešlo odolat. Je úplně jednoduchá, černá, doplněná jen o pár zlatých komponentů. Vážně si ji nemůžu vynachválit a nosím ji prostě pořád. Uvidíme, jak to bude s výdrží. Reference jsem měla zatím smíšené. Cena 500,-
 



Tak a už se dosáváme k poslední části outfitu, a tou jsou botky. Tyhle černé kotníčkovky na klínku jsem si pořídila loni v CCC. Rok předtím jsem měla na chlup stejné z Deichmanna, a ty sezónu nepřežily. Tyhle loňské drží skvěle. Mají totiž vyšší gumovou podrážku, a tak se tolik neničí. K sukním prostě dělají hezčí nohy a to je přesně to, co potřebuju. :-) Cena 799,-




Tak a ještě pár fotek závěrem..... 







.... a jsme u konce, dámy! :-) Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor na tenhle outfit a samozřejmě i to, jaký je váš oblíbenec za podzim/zimu 2014.

Mějte se krásně!!

6 komentářů:

  1. Krásná jako panenka :) Ta sukně se mi líbí moc a s tím volným svetříkem to vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi kočka! :) Já teda na sukně moc nejsem, chápej tak, že nenosím :D momentálně shánim nějakou bundu. Nic pořádnýho na teď nemám.. Buď tahám ještě vesty, když to jde a nebo už zimní bundy. Jenže problém je, že jaksi tady na mě nic nemají pěknýho a když jo, tak je to pěkně drahý :D A hlavně, když si koupim novou bundu, tak budu potřebovat nový boty, k tomu kabelku a tak dál... no znáš to :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatá, Ani :-) sukně jsem taky děsně dlouho neměla ráda, pak jsem zas nenosila nic jinýho, a teďka to střídám :-D Na bundy mrkni v C&A, tam jsou docela cenově dostupný bych řekla a v H&M mají teďka 30% slevu na hodně podzimních bund :-) no a doplňky k tomu...každej si přece musí udělat radost :-P :-D

      Vymazat
  3. je to pěkné :-)
    Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc pěkný outfit. Moc se mi líbí vínová bunda, poslední dobou celkově na této bavě ujíždím. Zasloužíš si určitě více čtenářů a určitě na tvém blogu nejsem naposledy! :) Ráda bych tě pozvala na můj blog, pokud se ti zalíbí budu ráda, když se staneš čtenářkou (čtenářství vždy oplácím) !! :) Měj se hezky!!
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat