neděle 23. února 2014

essence colour & go- 171 galactic glam


Krásné ráno všem! Dneska bych chtěla představit kousek, který mám momentálně snad nejradši. Je to nádherná barvička od essence, galactic glam!
Tenhle lak pochází z nové kolekce barev, kterou jsem už zmiňovala na facebooku.



Musím říct, že mě lak dost překvapil, protože pigmentace je naprosto skvělá a dokonce i výdrž je lepší, než jsem očekávala, po třech dnech ani známky oloupání, slakovávala jsem ho v naprosto zachovalém stavu.


To bylo to pozitivní a teď přejdeme k překvápku, které mě po odlakování čekalo. Barva se totiž doslova vpila do kůžičky kolem nehtu a rozhodla se, že prostě nezmizí. Mohla jsem ji dřít odlakovačem jak jsem chtěla a smůla. V první chvíli sem byla smířená s tím, že budu další den za blázna, ale pak mě napadlo vzít písek a houbičku, což samozřejmě (naštěstí) zabralo.:-D Takže pokud se ho také rozhodnete pořídit, buďte připraveni na malé komplikace.


Jak můžete vidět, ani trochu mě to neodradilo a vyhledávám tuhle barvičku čím dál tím častěji:)

2 komentáře:

  1. barva je krásná, ale nevím - modré prsty bych mít nemusela...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby si chtěla ještě jeden, vřele doporučuju Cosmic blue od Avonu. Mám ho už delší dobu a rozhodně si ho pořídím znova. Právě, když jsem viděla 171 galactic glam řekla jsem si, že už mám Cosmic blue. Všichni mi skládají komplimenty, kde jsem sehnala tak skvělou barvičku. Je opravdu skvělý a i dobře drží.

    OdpovědětVymazat