středa 26. února 2014

Maybelline Colorama- Brocades č.220


V dnešním příspěvku bych vám ráda ukázala jeden ze 4 odstínů limitované kolekce laků Brocades, které si mne opravdu získaly. Na trhu se objevily někdy před Vánocemi a po recenzi Petry LovelyHair se po nich doslova zaprášilo.
Já osobně miluju výrazné laky a třpytky, takže jsem z nich opravdu nadšená!:) A co vy, už máte taky některý doma?


na denním světle

foto: Tomáš Kůst

foto: Tomáš Kůst
umělé světlo
foto: Tomáš Kůst

Láčky jsou stále k dostání v drogerii DM, tak snad nám je ještě nějakou chvilku nechají:)
(cena kolem 65,-)

3 komentáře:

  1. Ahoj Baru! Konečně jsem se dostala k tomu, nechat ti tu nějaký komentář. Na tvůj blog mě před několika týdny upozornila Kristý a jsem ráda, protože sama bych ho asi neobjevila, blogy čtu čím dál méně a ty nově vznikající už skor vůbec :( Ale byla by to škoda. Máš nádherné nehty!! Mít takovéhle byl vždycky můj sen, na který asi nikdy nedosáhnu. Tak se aspoň ráda pokochám :) A je nad čím se kochat, nafoceno to máš skvěle a nápaditě ;) Mám jenom malý dotaz, konkrétně tahle zlatá - to je Colorama na nějakém podkladu nebo sama o sobě? V lahvičce se mi totiž vůbec nelíbila, ale na tvých nehtech vypadá skvěle, že mám chuť jít ji někam koupit (pokud se ještě dá někde sehnat).
    Jo a zmínila jsem se o tvém blogu na našem facebooku, tak snad ti to přinese nějaké nové čtenáře ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Veru, děkuju hozně moc za milé komentáře, to udělá člověku fakt radost:) tohle je Colorama bez podkladu, vážně jen ten samotný lak, ono se to nezdá, ale po dvou- třech vrstvách už to vypadá jinak:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super lak :) Na sluníčku se musí krásně třpytit a "házet" odlesky :)

    OdpovědětVymazat