čtvrtek 27. února 2014

Trocha toho stínování..

Hezký den všem, dneska jsem se rozhodla pro malou změnu, aby se vám ty laky už neomrzely.:)
Nejsem člověk, který by stíny nějak extra využíval. Nejlíp se cítím s klasickými linkami, ale když už si tedy nějaké stíny pořídím, ráda bych, aby něco vydržely. Essence nabízí -jako u všech svých výrobků- nepřeberné množství barev, nicméně je taky nechvalně známá tím, že horní vrstva stínů vypadá úplně jinak, než pak obsah po jejím setření. Koupíte si třpytivé zlaté stíny a zbyde vám jen nazlátlý prášek. A  to mě moc nebaví. Po přečtení mnoha kladných recenzí jsem se tak vydala ke stojanu Catrice a musím říct, že super. Kolekce stínů Liquid Metal nemá chybu. Vybrat si můžete z mnoha odstínů, kde je ovšem jeden hezčí než druhý, což malinko komplikuje situaci.:) Na očích drží perfektně a co je úplně nejlepší- vypadají přesně tak, jako v krabičce.

Mám doma zatím jen dva odstíny, ale myslím si, že další jsou pouhou otázkou času:)



Petrolejové stíny 060 Petrol Pan byly ty první, pro které jsem do drogerie běžela. Poslední dobou tuhle modrozelenou barvu prostě miluju. Druhé, hnědé stíny 090 Nougat It Right jsem koupila mamce, protože na oči jinou barvu nepoužívá a co si budem říkat.. i já si je občas půjčím;)


 

Cena 105 Kč není sice nejmíň, ale opravdu odpovídá kvalitě. U laků bych tohle neřešila, ty vydrží ve finále dost podobně ať do nich investujeme čtyřicet korun nebo tři stovky, ale v případě stínů si myslím, že je vážně lepší mít pár kvalitních, než desítky levnějších, které se slijí a nebo nebudou dost pigmentované.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat