sobota 1. března 2014

Černá a zlatá...áááách!

Hezké sobotní dopoledne!:)
Dnes bych chtěla jen úplně krátce zmínit věcičku, na kterou jsem narazila v jedné "nounejm" drogérce. Jde o zdobící lak Golden Rose č.129 (48,-), který sháním už poměrně dlouho. Essence mi zdobicí laky zřejmě nadobro zrušila, takže nebylo jiného zbytí.

foto: Tomáš Kůst

No a s výsledkem svého prvního "nail artu" jsem moc spokojená.:) Zlatočerná klasika prostě nikdy nezklame! Co vy na to, like or not?

foto: Tomáš Kůst


A teď krátce k samotné aplikaci. Na nehty jsem nejprve nanesla zpevňující lak essence studio nails - ultra srong nail hardener. Obecně se doporučuje používat podkladový lak, je to pro nehty mnohem šetrnější. Základ tvoří černá barva Rimmel- 800 blackou out, no a pak jen jednodušše (jako při francouzské manikúře) domalujete zlaté konečky. Navrhněte nejprve linku, která určí kam až bude zlatá barva dosahovat, zbytek už jen vyplňte. Celé "veledílo" jsem zafixovala nadlakem essence studio nails - ultragloss nail shine.



Doufám, že se vám dnešní příspěvek alespoň trochu líbil a přeju hezký víkend!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat