pátek 14. března 2014

Nivea BB Cream

Celým jménem: Nivea BB Cream zkrášlující hydratační krém 5 v 1  - světlý tón pleti.

Předem upozoňuji, že bude dnešní recenze poprvé spíše negativně laděná. Pokud jste se chystaly nebo chystáte tento výrobek zakoupit, věnujte nejprve pozornost těmhle pár řádkům. S BB creamem za mnou původně přišla babča- nemám takovou tu klasickou babi, ta moje miluje kosmetiku a parfémy :) - no a byla totálně zklamaná, že se na něj tak těšila, když ho viděla v těch reklamách, ale že jí prostě vůbec nesedí. Hlavní problém byl v tom, že se krém usazuje ve vráskách a ještě víc tak na ně upozorní. Tak ho předala mně, protože když není na její pleť, tak komu jinému by měl přece vyhovovat! Omyl!!!

foto: Tomáš Kůst

Vůně docela ušla, klasická niveácká, ale co mě dost překvapilo byla jeho tmavá barva, pod pojmem "světlý tón pleti" bych si představila úplně něco jiného. I přesto jsem se ale rozhodla ho vyzkoušet a musím říct, že za mě tedy rozhodně NE! Jednak se hrozně špatně roztírá, dělá skvrny, nekryje a nedokonalosti pleti spíše zdůrazní. Navíc mi pak přišlo, že je moje pleť dost netypicky mastná. Z výsledku jsem tedy byla stejně otrávená jako babi. Jediné, co mě napadlo, bylo poslat ho "o generaci" dál k mamce. A tam to konečně klaplo! Ve svém věku už nemá problémy s pupínky, ale zase ještě nemá vrásky, takže jí BB funguje tak, jak má. Nutno dodat, že byla vždycky o dost snědší než já a tenhle krém je pro ni svým odstínem tak akorát. Vážně by mě zajímal ten tmavý...




Abych to celé shrnula, pokud je vám mezi 40ti až 55ti a máte spíše sušší pleť bez nedokonalostí, je tenhle výrobek určen přesně pro vás! :))
Pokud s ním ovšem máte jiné zkušenosti než já, určitě mi dejte v komentářích vědět!

cena kolem 200,-


1 komentář: