úterý 25. března 2014

Call Me Princess...

Krásný den,
tak tu máme další pískáč! Člověk by řekl, že už tolik nefrčí, jenže to by s těmi svými nesměla přijít na trh Catrice. Musím říct, že mě zase dostala. Pískáče z řady Crushed Crystals se naprosto liší od všech předchozích a troufnu si říct, že jsou prostě krásné. Výjimkou není ani dnešní "hvězda dne" Catrice Crushed Crystals 06 Call Me Princess. V momentě, kdy jsem tenhle lak viděla na prvním blogu, byla jsem rozhodnutá, že ho musím mít! Pak se objevil na druhém, třetím a čvrtém a v Rossmannu se po nich jako vždycky zaprášilo. Naštěstí se mi ho konečně podařilo sehnat a musím říct, že je to prostě nááádhera. 

foto: Tomáš Kůst


 V momentě, kdy se podíváte na obsah lahvičky vám musí být naprosto jasné, proč ten název.. je to snad ta nejsladší barva, kterou jsem kdy viděla - něco mezi růžovou a lososovou a hrozně se mi líbí ten zlatý odlesk. Co bych označila za velké plus je fakt, že lak sice na pohled vytvoří pískovou strukturu, ale tak jemnou, že to při doteku vlastně ani nepoznáte. Za to vážně děkuju, protože ačkoliv mám GS moc ráda, zníčila jsem si kvůli jejím hrubým pískáčům nejedny silonky. Catrice si sice dala trochu na čas, ale výsledek stojí za to, za mě to teda vyhrála na plné čáře.





Jak jste na tom s pískovými laky vy? A zastavily jste se už u stojanu Catrice? Pokud ne, tak to určitě udělejte, tuhle řadu vřele doporučuji!:)

cena: 85,-

8 komentářů:

  1. Ten je nádherný :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ano je krásný já mám z této řady ten tmavý a samozřejmě ještě nelakovaný! :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D umím si to představit, já bych ráda ještě ten fialový, přeci jen nic podobného ještě nemám:)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Je, taky se mi moc líbí:) btw máš dokonalý vlasy <3

      Vymazat
  5. Nádherná barva a jak to ladí s tou pashminou ...My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky mi bylo líto, že u nás v R. Catrice nemáme a po shlédnutí těchto pískáčů zapláču ještě víc. :) Tenhle odstín je nádhernej a věřím, že i celá řada.

    OdpovědětVymazat