středa 12. března 2014

P2 Sand Style Polish - 030 seductive

Jak tak na to koukám, tenhle týden je vysloveně ve jménu fialové! :) Nevím jak vy, ale já mám v případě téhle barvy období, kdy ji naprosto miluju a fialové je skoro všechno, a pak? Půl roku nic! Každopádně v různých kombinacích a obzvláště se zlatou ji prostě můžu kdykoliv!
Tenhle láček značky P2 mě zaujal okamžitě, a to hlavně tím, že takový v českých drogeriích prostě nenajdeme. Kosmetika P2 spadá pod řetězec DM, ale pouze pod jeho německou odnož. Prodejny v Čechách zřejmě spadají pod rakouskou a tím pádem se u nás tahle značka nevyskytuje. Velká škoda, protože mi většina produktů, které jsem vyzkoušela, vážně vyhovovala.

foto: Tomáš Kůst


Pokud vám to ale někdy vyjde a uděláte si výlet ,,nach Deutschland", určitě se v Dmku zastavte a na dekorativku P2 mrkněte. Co se pískových laků týče, na výběr je asi ze šesti odstínů. Úplně přesně to nevím, protože jsem sáhla jednoznačně po 030. Jak už jsem zmínila, základ laku tvoří fialková barva, kterou ale doplňují zlaté třpytky. Výsledný pískový efekt je opravdu nádherný.

 

Lak vydržel v neporušeném stavu 4 dny a vydržel by i déle, kdybych ho ovšem neodlakovala. Já prostě nevydržím mít jednu barvu třeba týden, už tohle pro mě byl rekord! :) Nicméně se za tu dobu nesloupal- ani malinko se neporušil a navíc se na pískové laky překvapivě jednodušše slakovával. Tak proč už ho tu taky nemáme??!!




6 komentářů:

  1. Mám ho též a já vážně skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) opravdu bych se divila, kdyby se ve tvé sbírce nevyskytnul, když jsem tak četla článek! Paráda!:) A jsou k dostání jen v Německu, viď?

      Vymazat
    2. Jojo bohužel hned bych u nás She vyměnila za p2 :)

      Vymazat
    3. I já!:) Sepíšeme petici!:D

      Vymazat
  2. Mám je slíbené u kamarádky, až se zas vypraví na nákupy do Německa a tenhle tam nejspíš nebude chybět. Jsem s vámi za jedno, že P2 je mnohem lepší než úplně zbytečná S-He a jejich laky i rtěnky bych tu měla strašně ráda!
    A samozřejmě se nemůžu vynadívat na tvoje nehty <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu:)) třeba se to časem podaří a začnou nám tu P2 taky prodávat:)

      Vymazat