pátek 21. března 2014

Flormar Miracle Colors

Na dnešní článek jsem se moc těšila, protože se můžu konečně podělit o tu krásu, kterou jsem v drogerii Teta objevila. Ve stojanu Flormaru jsem narazila na takové odstíny, že jsem tomu ani nemohla uvěřit. Přesně to, co jsem tak dlouho hledala. Jak už jsem několikrát zmiňovala, mám raději výrazné barvy a tohle jsou přesně ony. Říkám si, jestli ještě někdy najdu krásnější modrou nebo vínovou! Momentálně jsou pro mě prostě TOP! A protože je dneska venku tak krásně, vydali jsme se na menší prochajdu a všechno to pěkně nafotili. :)

foto: Tomáš Kůst
zleva: U34, U17, U08
Jako první jsem se rozhodla vyzkoušet Flormar Miracle Colors U08. Pro případné modrofily je tohle jasná volba, protože můžu vážně říct, že jsem krásnější ještě neviděla! Základní barva je modrá, ale na sluníčku přechází do fialové s růžovými odlesky. Přiznám se bez mučení, že čas na focení vyšel až dnes, 4. den, takže už jsou konečky malinko ošoupané. Nicméně alespoň vidíte, jak tenhle lak perfektně drží. Dnes už ho sice budu slakovávat, ale myslím si, že by klidně mohl dělat ještě den dva parádu.





A co na ně říkáte vy?:) Máte nějaký lak od značky Flormar?

(cena: 70,-)

2 komentáře: