úterý 18. března 2014

Patlámo, patlámo...

Je to zvláštní, letos vlastně ani žádná zima nebyla a já mám popraskané ruce a rty víc, než kdy předtím. Chtěla bych vám představit dva produkty, které mě spolehlivě zachraňují a jsou vysloveně ,,za hubičku". Dala jsem sbohem všem těm převoněným krémům a balzámům. Byly to právě ty s nejhezčím obalem a nejintenzivnější vůní, které se ukázaly jako úplně k ničemu. Objevila jsem dva výrobky, které mohou spolehlivě konkurovat i dražším značkám, jako je třeba Neutrogena. Pokud tedy sháníte něco spolehlivého a rádi ušetříte pár kaček, pokračujte ve čtení.

foto: Tomáš Kůst

Abych tedy byla konkrétnější, jedná se o balzám na rty Bodysol SOS Lipstick Repair, který je k dostání v lékárně za cca 40,- a  koncentrovaný krém na ruce Balea, který seženete za stejnou cenu v DMku.
Hlavní věc, která je mi u obou přípravků sympatická je to, že jsou sice účinné, ale ne příliš mastné. Já se mažu ráda, ať už jde o tělové mléko, krém nebo balzám, ale jakmile je to moc mastné a já se cítím upatlaná, přípravek skončí bez milosti v koši.
Nejprve bych ráda krátce zmínila balzám na rty. Balení a manipulace jsou naprosto klasické, tyčinka má bílou barvu s lehkými odlesky do perleťova. Musím říct, že se mi její efekt na rtech moc líbí. Navíc není balzám přeparfémovaný, má příjemnou vůni. Přemýšlela jsem, co to tak může být, uvažovala jsem částečně o melounu, ale dočetla jsem se, že obsahuje včelí vosk, bambucké máslo a kokosový olej. Důležité je také zmínit, že je hypoalergenní.


lehký perleťový odlesk 

Oficiální popis přípravku na ruce zní: Silně koncentrovaný krém chrání pokožku rukou před vysušením i při nejtěžších podmínkách. Přináší okamžitou úlevu a chrání suché a popraskané ruce. Velmi vydatné složení vystačí přibližně na 200 použití. Já musím samozřejmě jen souhlasit. I když je krém na pohled spíše gelového složení, po rozetření je mastný. Ale pozor!! Nelepí se a člověk o něm za chvilku neví. Co by možná někoho mohlo odradit je to, že vůbec nijak nevoní, jak napovídá nápis na obalu. Jediná věc, kterou bych mu vytkla já, je aplikátor, tím myslím otvor, kterým se tlačí z tuby ven. Nějak to úplně nevyhmátli a jak uvidíte i na fotce, krém zůtává na povrchu. Nicméně za tu cenu a práci, kterou odvádí, je to poměrně zanedbatelný detail.



Tak a to je asi všechno, co jsem vám k těmhle dvěma pomocníkům chtěla říct. Dejte mi určitě vědět jaké přípravky používáte vy, jestli máte případně s některým z těhle dvou zkušenost a jakou. Hezký den! :)

1 komentář: