neděle 30. března 2014

Tmavomodrý svět

Krásnou neděli všem!
Včera jsem se rozhodla konečně vyzkoušet lak zn. uma - cool!, abych vám ho mohla doporučit, případně vás varovat. Když jsem tuhle dekorativku v drogerii Teta viděla poprvé, zajásala jsem, že se objevilo konečně něco nového. Cena laku je 60,- takže jsem předpokládala, že by to nemusela být úplná tragédie. Uma nabízí celou řadu nádherných barev a kromě klasických laků, které schnou do lesku, i pár matujících kousků. Jak už jsem několikrát četla, mnohé z vás odradila na pohled malinká sklenička za poměrně vyšší cenu. Já za sebe musím říct, že se mi balení dost líbí, liší se od všech ostatních, které drogerie nabízí. Obsah by měl být 8 ml, jak výrobce uvádí, což je poměrně klasika. Když ho porovnám jen s náhodným vzorkem laků, tak je srovnatelný s Rimmel nebo Essence, Miss Sporty má 7 ml, laky Astor 6 ml a L´Oréal dokonce 5 ml.




Balení a obsah jsou v pořádku, ale stejně jsem poměrně zklamaná. Barva vypadala ve skleničce mnohem výrazněji než je na nehtech a štěteček, kterým lak aplikujete, je neskutečně krátký. A co bylo úplně nejhorší? Lak nestutečně pruhoval a za pár vteřinek na nehtu zgumovatěl, takže nanášet další vrstvu byl boj s mou trpělivostí. Modrou jsem se rozhodla zmatnit top-coatem od Flormaru a doplnit ji o stříbrný pískáč od essence - 183 be my lucky star. Ten už mám doma asi měsíc a chtěla jsem ho konečně vidět v akci. Musím říct, že mi udělal vysloveně radost. Měla jsem strach, že vhledem k tomu, že obahuje větší třpytky s duhovým odleskem, bude působit narozdíl od stříbrného pískáče od Rimmel kýčovitě. To ale ani náhodou, moc se mi líbí. Na nehtech drží skvěle, jen možná malinko déle schne.




Tak co na tuhle modrostříbrnou kombinaci říkáte?:) Jaké máte zkušenosti s dekorativkou uma, ať už jde o laky nebo jinou kosmetiku?

8 komentářů:

  1. Fakt super kombinace, mě se ta tmavě modrá právě líbí, ale za 60kč bych čekala daleko lepší vlastnosti...

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky, to jsem ráda, že se líbí. Přesně tak, i já jsem čekala něco úplně jiného. Myslím si, že další už si kupovat určitě nebudu.

      Vymazat
  2. Mi se teda kombinace modré a stříbrné líbí, asi to od tebe odkoukám :-D díky za inspiraci ;-) a ten stříbrný pískáč od Essence si musím koupit - mám jen ten od Rimmel a u něj nejsem moc spokojená s výdrží :-/

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to není vůbec zač, určitě tuhle kombinaci vyzkoušej a hlavně ten pískáč vřele doporučuju!:))

      Vymazat
  3. wow, tak to vypadá božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pekná kombinácia :) ten lak od Essence je super

    OdpovědětVymazat