pondělí 10. března 2014

Catrice - 46 Berry Potter & Plumbledore

Tak jsme se opět přenesli k lakovacímu příspěvku. :) Dnes bych vám ráda představila novinku značky Catrice - lak č. 46 Berry Potter & Plumbledore. Pokaždé, když už si myslím, že v drogériích nenajdu nic nového, dokáží mi výrobci pravý opak. A jestli se mi tenhle lak líbil ve skleničce, tak na nehtech je ještě mnohem hezčí!

foto: Tomáš Kůst








Na fotkách je dobře vidět základní fialovo-vínová barva, která přechází do studených modrých tónů. Je to prostě přesně to pravé pro ty z vás, které baví výrazné barvy a nebojí se je nosit! Kosmetika Catrice je k dostání pouze v drogerii Rossmann. Mám tuhle značku moc ráda, protože se cenově blíží spíše té levnější dekorativce, zatím co kvalitou rozhodně té dražší. Tak jako jsem už dříve zmiňovala skvělé stíny Liquid Metal, chtěla bych teď upozornit i na laky, které se dají sehnat za fajn cenu (65-80,-), mají opravdu zajímavé - luxusní barvy a hlavně!!! za výdrž bych jim dala jedničku s hvězdičkou.



Marně přemýšlím, co bych tak ještě dodala. Snad jen - při cestě kolem stojanu Catrice na něj určitě hoďte očko a užijte si zbytek fotek, ze kterých mám vážně radost. Doufám, že i vás osloví.:)








1 komentář: