neděle 23. března 2014

Tyyyyyygr!

Krásnou neděli všem!
Koukám, že se umím vysloveně trefit do počasí. Vždycky si vyberu nejzářivější kombinaci do deštivého dne, ale tak co, třeba vás to potěší tak, jako mě. :) Minulý týden jsem se opět vydala do oblíbené drogérky pro zdobící laky Golden Rose. Jeden stojí 48,- což mi přijde jako dost příjemná cena. Já vím, měla bych psát a psát bakalářku, ale ono to prostě pořád nejde. A protože mě hrozně láká nail art a projíždím denně fotky na stránce Jessica, kterou mi poradila kamarádka, rozhodla jsem se už taky něco jednoduššího nakreslit.

foto: Tomáš Kůst



I když jsem čekala, že to nebude žádný zázrak, musím říct, že se mi výsledek vážně líbí. Nejde samozřejmě o žádné veledílo, ale pro začátečníka je to prostě radost. Dnes už jen v rychlosti, které laky jsem vlastně použila. Jedná se o podkladový od essence, dále Sally Hansen 320 Fuchsia Power, o kterém jsem se ještě nezmiňovala, ale je pravda, že to jsou obecně kvalitní laky, které dlouho vydrží a určitě se ještě na blogu objeví. Jako zlatý podklad jsem použila lak od Dermacol Glamour č. 200 (limitka) a na zdobení pak černý lak Golden Rose 106. Růžová výplň skvrnek je také Sally Hansen, protože zdobící lak v tomhle odstínu zatím ještě nevedu. Všechny nehty jsem pak zafixovala nadlakem od essence, což bylo hlavně u těch "pomalovaných" opravdu nutné.

 



 

 


Tak co vy na to?:) Uznávám, že jsem tak trochu přeskočila jaro a vrhla se rovnou na léto, ale mě tohle vážně baví a dělá radost- a to dvojnásob, pokud se to bude líbit i vám.:)

7 komentářů: