neděle 9. března 2014

Dermacol - Aroma Ritual

Krásné nedělní odpoledne!
Dnes si zase na chvilku (ale jen malou) odpočineme od lakování. Většina z vás určitě produkt, o kterém chci mluvit, dobře zná, ALE pro ty, kteří tápou, mám dnes skvělý tip! Nemluvím o ničem jiném, než o oblíbených sprchových gelech Dermacol.
Sama za sebe říkám, že jsou to první sprcháče, které nemají jen atraktivní obal, ale i obsah stojí za to. Jsem vážně spokojená, produkty téhle řady totiž naprosto nááádherně voní a cítíte je na sobě ještě dlouho po osprchování, což je přesně věc, kterou u většiny jiných postrádám.

foto: Tomáš Kůst

Do nedávné doby byly gely k dostání v drogerii DM za 39,90 , což byla naprosto luxusní cena. Taky jsme se se všema kámoškama podarovaly k svátkům a Vánocům.:) Dermacol se ale zřejmě těšil takové oblibě, že se cena vrátila na původních 59,90. Škoda, ale ani těch šedesát kaček není za takovou supr věc žádná tragédie. Já mám ve své sbírce zatím 4 kousky, které mi voněly úplně nejlíp.

 

Jako první tu máme Dermacol Fresh Watermelon. Přemýšlím, jak nejlíp bych všechny tyhle gely popsala...že by slovem DOKONALOST? Ne vážně, všichni známe vůni vodního melounu- sladká, svěží, prostě krásná. V téhle tubě nehledejte žádné umělé výpary, které z dálky meloun možná připomínají. Je to silná, intenzívní vůně, do které se prostě zamilujete. Barva gelu je lehce narůžovělá.


Hned po něm následuje Dermacol - Black Cherry. Vůně tohohle sprcháče je to nejsladší, co jsem kdy cítila. Mně osobně to maximálně vyhovuje, ale věřím, že by se našlo plno lidí, kteří by ho mít nemohli. Barva gelu je průhledná. Kromě třešní cítím i malinko vůni marcipánu, prostě krása!


Tohle je můj osobní favorit! Dermacol - Grape & Lime, přesně jak obal napovídá, ucítíte vůni hroznů a limetky. Jde o skvělou letní vůni, která vám bez nadsázky dodá energii do nového dne! Je lehoučká, ne příliš sladká a s vůní po citrusech. Rozhodně se po tomhle sprcháči při příští návštěvě drogérky porozhlédněte!


Tak a je tu poslední kousek. Dermacol - Belgian Chocolate. Hned na začátku jsem k němu byla hodně skeptická, protože při představě tabulkové čokolády s pomerančem na mě jdou mdloby. Nakonec jsem se ale rozhodla ho vyzkoušet a rozhodně jsem nelitovala. Dnes už mám třetí balení a až ho vypotřebuju, jdu pro další! Nápis "harmonizing" není na obalu jen tak, opravdu vás donutí zrelaxovat!:)


V drogeriích najdete i další čtyři druhy. Pink Ginger, na který jsem v Plzni bohužel ještě nenarazila, Sicilian Pistachio, Tibetan Jasmine, a také novinku Caribbean Dream!!! Karibský sen půjdu rozhodně dokoupit- voní úžasně! Kombinace kokosu s ananasem nepřipomíná nic jiného, než pina coladu!:)
Pokud ještě nevlastníte žádný z těchto sprchových gelů, určitě doporučuji vyzkoušet, nebudete litovat!

PS: A pokud už je dobře znáte, který z nich je váš favorit? :)

1 komentář:

  1. Mám ty gely ráda. Moje srdcovka je pistácie, tu bych nejradši sežrala, a pak ten hroznovo-limetkový :) Cena je taky milá a baví mě balení, že to jde vždycky pohodlně vymáčknout a nemusím to z lahvičky dolovat. Jen mě žere, že zrovna k té pistácii není tělový mlíko, za to bych Dermacolu líbala ruce... ale třeba se jednou dočkám :)
    Jo a kachnička je nejlepšíííí! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat