pátek 28. března 2014

Astor v hlavní roli...

Krásné páteční odpoledne!
Dnes jsem si pro vás opět připravila malý nail art. Musím hned na začátek říct, že jsem v průběhu tvorby málem vyhodila oba laky z okna a nadávala jsem si, do čeho jsem se to pustila.:) Výsledek se mi moc líbí, ale bylo to prostě trochu náročnější. V momentě, kdy trochu přetáhnete nebo vám lak ukápne, můžete začít úplně o začátku.
Tak to jen tak úvodem, výsledek posuďte sami....

foto: Tomáš Kůst




Jak už jsem upozorňovala na facebooku, v drogeriích DM momentálně probíhá výprodej laků Astor Fashion Studio. Cena za kus je 39,90. No a protože jsem od téhle značky nikdy žádný lak neměla, hnedka jsem po dvou barvičkách "skočila". Jednu z nich vám chci představit dnes, jedná se o číslo 236 Soft Poppy. Je to krásná lososová, kterou jsem už dlouho sháněla. A aby nebylo lakování jednotvárné, doplnila jsem ji o zlatý oblouček pomocí zdobícího laku Golden Rose č.129. Výsledek se mi, jak už jsem zmínila v úvodu, moc líbí, ale bylo to opravdu náročné.:) 


Astorácký lak má poměrně zvláštní štěteček, který se hodně rozšiřuje a aplikace není plně jednoduchá, navíc je to přesně ten typ laku, který pruhuje, ale nakonec se slije v jednotnou vrstvu. To bylo tedy první úskalí, čekat, jak to vlastně celé dopadne. Na druhou stranu je ale pravda, že schnul velmi rychle.


U zlatého laku je poměrně problém vyhmátout to správné množství, které by mělo na aplikátoru být. Několikrát mi lak ukápnul a musela jsem to celé slakovat. (cena 48,-)



Tak co myslíte? Líbí se vám tahle kombinace barev? A zkusíte někdy něco podobného?;)

4 komentáře: