neděle 16. března 2014

Jen růůůžová to může být!

Doufám, že si všichni užíváte krásný víkend i přes to příšerné počasí! :) Dneska bych tu pro vás měla něco malinko výraznějšího. Byla jsem z téhle kombinace původně taková nejistá, ale musím říct, že jsem si ji vysloveně oblíbila. Zároveň jsem si uvědomila, že jsem růžový lak za celou "zimu" nevyndala, takže to byl po takové době zase poměrně nezvyk. A aby nebyly nehty jen obyčejně růžové, přidala jsem k nim černou a trochu stříbrné.

foto: Tomáš Kůst

Celé to vzniklo pomocí 6ti laků.:) Podkladového od essence, o kterém jsem už psala, růžového laku od Oriflame veryme nail graffiti base coat fuchsia, černého od Rimmel 800 Black Out, supr top coatu od NYC - Rock Muse, matujícího top coatu flormar a nadlaku od essence ultra gloss nail shine.
foto bez pod a nadlaku essence



Postup je ale úplně jednoduchý. Nejdříve jsem nehty přetřela zpevňovačem od essence, který schne jen pár vteřinek. Dále jsem nalakovala vždy 4 nehty růžovou barvou a jeden černým lakem. Po 4 minutách jsem na růžový lak aplikovala matující top coat a na černý lak Rock Muse top coat od NYC. Ten bych chtěla všem moc doporučit, protože je prostě perfektní. Pak už jen zafixujeme černou barvu se třpytkami buď klasicky průhledným lakem nebo ještě lépe nadlakem od essence a máme hotovo!:)



Říkala jsem si, čím bych to malinko ozvláštnila. Přeci jen růžová v kombinaci s černou umí působit i hodně lacině, což bych vážně nerada. Myslím si, že matující top coat a třpytky na černém laku celkový vzhled poměrně ozvláštnily a výsledek stojí za to.


Doufám, že se dnešní lakovací článek bude líbit a malinko vám třeba zlepší náladu. Určitě mi dejte vědět, jestli na nehtech preferujete podobné kombinace a výrazné barvy, a nebo třeba jen jednu, trochu nenápadnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat