čtvrtek 6. března 2014

flormar matifying top-coat

Hezký den!:)
Dneska bych vám chtěla ukázat výsledek své první práce s matujícím top-coatem. Musím říct, že se mi matný efekt moc líbí a i z fotek mám vážně radost. I když nejde o žádnou náročnou techniku, nebylo to samozřejmě poprvé jen tak. Ani nevím proč, ale čekala jsem, že se efekt dostaví okamžitě- a to byl velký omyl! :)) Několikrát jsem kvůli tomu nehty úplně zbytečně přelakovávala. Nakonec se ukázalo, že na tom vůbec nic těžkého není, jen musí mít člověk trochu trpělivost.

foto: Tomáš Kůst

A takhle to funguje: nejprve naneste lak, který chcete zmatnit. Já jsem postupovala po jednom až dvou nehtech, protože obecně platí, že se má po nalakování cca 4 minuty počkat, a pak až aplikovat matující top-coat. Lak ztrácí pomalinku svůj lesk a až tak za 10 minut je opravdu matný. Chvilku to prostě trvá, tak žádnou paniku.:) Výsledek, myslím, stojí za to!!






A jaký je váš názor?:) Já jsem opravdu nadšená a vřele všem doporučuji matující top-coat a nebo alespoň matný lak vyzkoušet. Flormar je jen jeden z mnoha výrobců, na trhu jsou i další, jako třeba essence, miss sporty, e.l.f. nebo essie.

Žádné komentáře:

Okomentovat