středa 2. dubna 2014

Dalmatiiiiin...

Dneska je tak krásně!!! To má hned člověk lepší náladu a ještě o něco víc, když k tomu objeví i parádní lak!:) No dobře, tohle asi nefunguje u všech, ale u mě zaručeně! Jak jste si už asi všimly, puntíky teďka ovládají "lakovací" scénu. Dlouho jsem se tomu bránila, ale nakonec jsem se rozhodla těch 50,- investovat a pořídila jsem si top-coat od zn. essence- 101 dalmations. Projížděla jsem stránky na internetu, v jaké kombinaci by byl asi úplně nejlepší...no a výsledek posuďte sami!:) Věřím, že to nebude zdaleka pro každého to pravé ořechové, ale já jsem měla radost jako malé dítě!

foto: Tomáš Kůst



....a taky jsme si podle toho pohráli s fotkama! :)... Nalakováno mám už třetí den a musím říct, že kromě ošoupaných konečků černého laku, je všechno jak má. Ono obecně s výdrží top-coatů problém nebývá. Za těch pár korun mi prostě udělal hroznou radost a už vymýšlím, se kterou barvou ho zkusím příště.






Tak co na dnešní lakování říkáte vy? Máte taky tenhle top-coat nebo nějaký jiný oblíbený od essence?:)

6 komentářů:

  1. Topcoat vypadá parádně. Při představení novinek mě nijak nezaujal, ale na nehtech vypadá fakt dobře. Až natolik, že se nemůžu rozhodnout na které barvě se mi líbí víc :) Určitě po něm kouknu. Efektové laky od Essence mám hodně ráda.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. dííky:) no já jsem se teďka zamilovala do bílé, takže pro mě je to jasné:))

    OdpovědětVymazat
  3. Prima a fajn kombinace základních barev :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty fotky se vám fakt moc povedly. :) Nehtíky se mi líbí a tvou radost naprosto chápu. :))

    OdpovědětVymazat