středa 23. dubna 2014

Aby tě beránek....

Krásný den,
v dnešním příspěvku jsem si pro vás přichystala pár výrobků kosmetiky Oriflame, kterou jsem dostala k Velikonocům. Tahle varianta se mi zamlouvá mnohem víc, než čokoládová vajíčka.:) A co se pořekladla: "Aby tě beránek nepokakal" týče, myslím, že v blogerském světě nemá co dělat ani o Velikonocích, protože my si tu radost uděláme vždycky, i kdyby se na nás ostatní vykašlali.:) Tak se tedy vrhneme na balíček:

foto: Tomáš Kůst


Jak tedy vidíte, obsahoval kouzelný kalíšek, dvoubarevný lesk na rty a zlatý láček, to jsou prostě věci, které mi vždycky udělají děsnou radost.:)
Jako první z nich bych chtěla zmínit Tender Care Protecting Lipbalm - "kouzelný kalíšek". Tenhle produkt je můj nejoblíbenější a stojím si za tím, že lepší nikde neseženete. Je to klasický balzám, který obsahuje včelí vosk a je ideální na popraskané rty, bolavé koutky, ale i na všechna suchá, popraskaná místa. Pamatuju si dobu, kdy jsem byla ještě malá a mamka dělala Oriflame lady, kalíšek byl věc, která doma nesměla chybět. Tak jsem si k němu vytvořila "citové pouto":) a používám ho do dnes. Nejraději mám klasický, ten prakticky nijak nevoní, ale dají se sehnat i další, jako je třešeň nebo kokos...Co se ceny týče, netuším, na kolik vyjde normálně, ale v akcích vychází kolem 100,-.



Druhým přípravkem, který jsem se rozhodla vyzkoušet a ještě ho neznám, je růžový lesk veryme - Swirl Frosty Pink. Hrozně se mi líbil ten dvoubarevný obsah, navíc - růžová :), takže jsem maximálně spokojená. Referece jinak zatím bohužel podat nemohu, protože jsem ho ještě nezkoušela. Co mě ale pobavilo byla cena. Tahle malá tubička s obsahem 10 ml totiž původně stála 169 Kč, teď byl v katalogu za cenu 39,-. U takovýchto slev si vždycky říkám, jakou má výrobek asi pravou hodnotu, když jsou ochotni ho zlevnit o tolik.
 

No a poslední z téhle trojky je zlatý lak, veryme Secrets - Gold Sparcle. Zlatý lak je ale bohužel mé prokletí, pořád hledám ten pravý a on nikde. Respektive, mám asi 7 odstínů, všechny jsou krásné, ale problém je, že obsahují stříbrné třpytky a není vlastně úplně jasné, o jakou barvu jde, případně jsou to jen top- coaty. Já bych přitom tak ráda zlatou, která se používá na konfetách, takovou tu krásnou penízkovou zlatou. Zatím jsem dostala jen jeden tip, a to do Sephory, nicméně 450,- za něj vážně nedám, to mi přijde dost šílený. Takže bych vás tímto chtěla moc moc poprosit, jestli o nějakém takovém laku víte, dejte mi určitě vědět v komentářích, budu vám vděčná.:)

 


Dejte mi určitě vědět, co na kosmetiku Oriflame říkáte, jestli znáte kouzelný kalíšek a případně pokud byste věděly o nějakém to zlatém laku, budu moc ráda!!:)

11 komentářů:

  1. Balení toho kalíšku vypadá tak roztomile :) mám hodně popraskané rty a běžný balzám moc nepomáhá, asi ho vyzkouším :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) jj to máš pravdu, balení je krásný, navíc je to sázka na jistotu!;)

      Vymazat
  2. Baju, vygoogluj si Orly Glitz. Teď ho mají na Modeláži asi za 159,- a možná je to ten, co bys ráda. :) Já si ho objednala ( za tu cenu ?? :-)), a dnes by měli doručovat, tak jsem strašně zvědavá. :)
    Jinak tuhle kosmetiku od Oriflame neznám, ale dost se mi líbí ten balzámek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Romi:) koukala jsem na něj, je krásnej, ale myslela jsem něco víc do žluta právě, tohle je ten ze Sephory: http://www.beautyjunkiesunite.com/WP/wp-content/uploads/2011/12/Nails-Inc-Chelsea-Embankment-swatches.jpg
      Jinak kouzelný kalíšek doporučuju, je fakt úžasnej. Jestli do budoucna naplánuju GA, tak se tam rozhodně objeví:))

      Vymazat
    2. Ahaaa :) Tak potom Ruby Wing Sunflower, ale na slunci se změní do tmava. :)) Jinak je ale snad stejnej jako s tím tvým v odkazu.

      Vymazat
    3. No koukala jsem obecně na tu stránku, to je fakt dobrej tip, děkuju moc:-*

      Vymazat
  3. Tak s kalíškem jsme na tom stejně, taky mi nesmí chybět :) Nic mi v životě nevyléčilo opar tak rychle a krásně jako tahle věc! Nehledě na to, že je nepostradatelný na záděrky a jiné méně či více zanícené bolístky:)
    Jo a pokud jde o zlatý lak - mám Nubar Oro, jestli se ti líbí, klidně ti ho přenechám, nepoužívám ho a leží mi tu ladem:-/ Já naopak hledám zlatostříbrnou, taky jsem dosud nenašla :D A tyhle žlutě zlaté mě nebaví.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko jsi hrozně hodná, děkuju, ale já mám právě problém s tím, že tohle už je na mě moc oranžová barva. Je to prostě boj:-D Co jsem si pořizovala zlaté, tak to byla klasicky Essence, pak Dermacol a Oriflame a všechno je to takový nemastný- neslaný:/ A co se kalíšku týče, jsem ráda, že jsi mi to potvrdila, je vážně supr:)

      Vymazat
    2. Jo aha! Teď koukám do komentářů výše. Pro mě je zrovna Oro ta penízková, ale i ten Nails Inc. už je pro mě moc žlutý, potřebuju ještě jemnější zlatou do stříbrna:) Už jsem svého idola asi i jednou našla ale nenapsala si název, takže hledám na novo... Tak snad najdeš svůj vytoužený i v nižší cenové kategorii :)
      Jo, kelímek je skvělý, škoda jen že ho tolik holek zavrhne protože ho používají jako běžný balzám na rty, na což je podle mě blbej. To je prostě léčivá mast, ne balzámek. :)
      Verunka

      Vymazat
  4. Jo zázračný kelímek je nejlepší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetiku Oriflame mám ráda, kelímek je úžasný :)
    Jinak takovou pěknou zlatou jsme viděla jednou v Avonu, tak se zkus mrknout na jejich stránky

    OdpovědětVymazat