úterý 8. dubna 2014

Barvy jara...

Krásný den všem,
i když to dneska venku úplně jarně nevypadá, mně už tuhle náladu nikdo neodpáře. Prostě jaro je tady a k létu nám chybí jen kousek! A proto jsem se vrhla do pastelových barviček, které k letošní jarní sezóně neodmyslitelně patří. Loni jsem jim vůbec nemohla přijít na chuť a letos se mi tolik líbí! Jak určitě všichni víte, firma Rimmel vydala kolekci laků Rita Ora. Překvapivě jsem i v téhle řadě sáhla po těch světlých pastelových barvách, mintové a růžové. První z nich jsem se rozhodla zkombinovat s bílou a zlatou a myslím si, že výsledek stojí za to.:) A musím podotknout, že tenhle nápad s kombinací barev a třpytek mě oslovil u majitelky jednoho z mých oblíbených blogů - Malý koutek krásy. Určitě se k ní také podvejte, stojí za to!:)

foto: Tomáš Kůst


Jak už jsem předesílala, tři nehty jsem nalakovala mintovou barvou od Rimmelu č. 873 breakfast in bed. Co bych k téhle lahvičce řekla, no...aplikace byla poměrně náročná, nevím proč, ale lak hrozně gumovatěl. Na štětečku je pokaždé příliš mnoho a nebo zase málo laku, takže počítejte s tím, že si dost vyhrajete. Kryje ve dvou vrstvách, schne do lesku a musím říct, že má velmi dobrou výdrž, jak jsme u téhle značky zvyklé.
Dva zbylé nehty jsem nalakovala bílou barvou od She č.115. Jsem s ní vážně spokojená, protože vydrží, dobře se aplikuje a pigmentace je také dostatečná. Posledním použitým kouskem je naše oblíbená Colorama Brocades č. 220. Tenhle lak je prostě supr, dá se použít samostatně a nebo jako top-coat, což jsem provedla já dneska. Chvilku po zaschnutí bílého laku jsem aplikovala jednu vrstvu, která úplně stačila.






Jako vždy by mne moc zajímalo, co na dnešní příspěvek říkáte. Budu ráda za každý názor a komentář.
Mějte krásný den a já jdu zase pokračovat v psaní bakalářky....:)

8 komentářů:

  1. Krásnéé nehty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása, skvělá kombinace - super barvy, krásné nehty, asi se nechám inspirovat ...a máš nádherné fotky...odkud je ten náramek?? :)
    Zvu tě k sobě na dovolenkovou Give My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc Péťo:) náramek už mám bohužel dlouho, dostala jsem ho jako dárek, ale prý byl z Oriflame. A děkuju, určitě se zapojím, už jsem koukala, rtěnka i taška vypadají skvěle!! :))

      Vymazat
  3. Já ty tvoje kombinace fakt můžu ! :) Moc krásný. Taky teď na těch pastelkách ujíždím. :D
    A mockrát děkuju, ani nevíš, jak moc mě to potěšilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) děkuju moc, to mě tvá pochvala těší rozhodně taky!:)

      Vymazat
  4. Krasne fotky a ty barvy, ouuuu je, super. Zitra si pekne blog prolistuju, ted jsem na mobilu a neni to ono:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky:) děkuju moc moc, to mám vážně radost:))

      Vymazat